11 Kasım 2016 Cuma

Ben Ali Koç: Araba da yaparım, tank da.... Borsada bu aralar zirvedeyim...

    
 Altay tankı seri üretim için hazır 
Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği’nin (MÜSİAD) savunma sanayii ve iş geliştirme platformu ‘High Tech Port by MÜSİAD’ fuarına katılan Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanvekili ve Otokar Yönetim Kurulu Başkanı Ali Koç, "Milli ana muharebe tankı Altay’ın tasarım ve prototip üretimlerini başarıyla tamamladık. Seri üretim için fiyat teklifimizi verdik ve göreve hazırız. 250 adetlik ilk seri üretim için son teklif yapıldı. Düğmeye basıldığı andan itibaren seri üretime 18-22 ay içinde başlayacağız. Savunma sanayiindeki 29 yıllık birikimi ile Otokar, Altay tankının seri üretimini de başarıyla gerçekleştirecektir" dedi.
http://t24.com.tr/haber/altay-tanki-seri-uretim-icin-hazir,369990