12 Ağustos 2016 Cuma

Edirne

              
Edirne'de hurdacılık yaparak geçimini sağlayan, 72 yaşında Trakya Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü'nü kazanan Şevki Kılıç:
Burs istemem, kitap verin
Okumayı ve tarihi çok sevdiğini ifade eden Kılıç, "Kırklareli Üniversitesi Çağdaş Türk Lehçeleri Bölümü’nü kazandım geçen yıl. Ancak gidip gelmek külfet olduğu için orasını bıraktım. Bu yıl da 335 puanla Trakya Üniversitesi Tarih Bölümü’nü kazandım. 65 yaş üstü ücretsiz ulaşımla üniversiteye gidip geleceğim. Öğlen yemeği 1 lira 50 kuruş, akşam yemeği 1 lira 50 kuruş, akşam da eve yatmaya geleceğim. Daha önce açık öğretim öğrencisi olduğum için üniversitenin kütüphanesinden bana kitap vermemişlerdi, şimdi onlara kitabın ne olduğunu göstereceğim." diye konuştu.
http://t24.com.tr/haber/72-yasinda-universite-kazanan-sevki-amca-burs-istemem-kitap-verin,354609